High Performance Leadership (HPL)
Szkolenie z przywództwa dla rezultatów
Szkolenie z przywództwa dla rezultatów – High Performance Leadership – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych menedżerów.
Opis programu
Szkolenie z przywództwa dla rezultatów – High Performance Leadership – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych menedżerów. Został opracowany przez ekspertów IBD Business School na podstawie wielu własnych badań kadry menedżerskiej, międzynarodowej wiedzy, praktyki zagranicznych i polskich organizacji.
Szkolenie High Performance Leadership jest adresowane do tych wszystkich, którzy poszukują nowoczesnych i praktycznych programów edukacyjnych, pozwalających nabyć wymagane przez rynek kompetencje menedżerskie lub je doskonalić. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy, mający w dorobku własną praktykę menedżerską, dzięki czemu uczestnicy nie tylko się uczą nowych umiejętności, ale mają cenną możliwość wymiany praktycznej wiedzy z zakresu leadershipu.
Program jest realizowany w formule online active learning. Gwarantuje ona wysoką jakość i interaktywność prowadzonych zajęć oraz dostęp do najlepszych prowadzących i ekspertów. Pozwala uczyć się z dowolnego miejsca w Polsce i za granicą, w odpowiednim dla siebie czasie i miejscu.
Praktyczne podejście
Realne wyzwania i narzędzia gotowe do użycia w pracy.
Rozwój kompetencji lidera
Kluczowe umiejętności przywódcze w praktyce.
Wymiana doświadczeń
Inspirująca nauka od innych liderów.
Elastyczna formuła online
Ucz się wygodnie – gdzie i kiedy chcesz.
Eksperci IBD Business School
Praktycy biznesu z bogatym doświadczeniem.
Pobierz naszą broszurę
Poznaj kompleksowy przegląd oferty, przykładowe wdrożenia, opinie klientów oraz konkretne korzyści, jakie możemy zaoferować Twojej firmie. Zadbaliśmy o to, by każda strona dostarczała wartościowych treści.
Szkolenie z przywództwa dla rezultatów – High Performance Leadership – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych menedżerów.
Prowadzący
Lider merytoryczny programu
Ten program to nie tylko nauka narzędzi — to transformacja sposobu myślenia. Uczestnicy wychodzą nie tylko z nowymi kompetencjami, ale z zupełnie nowym spojrzeniem na wyzwania, które do tej pory wydawały się nie do przejścia.
Włodzimierz K. Buśkiewicz
Senior konsultant/ senior trener
Prowadzący moduły
Co mówią o nas nasi uczestnicy
Referencje
Zaufali nam
Zobacz wideo
Poznaj, jak wygląda rozwój liderów w IBD Business School
Zobacz, jak łączymy praktykę z wiedzą ekspertów i wspieramy uczestników w budowaniu nowoczesnych kompetencji przywódczych.
Terminy
Rekrutacja otwarta
27.10.2025 - 02.12.2025
Lokalizacja
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 36 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 36 Online active-learning
Liczba godzin
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 43 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 43 64h
Cena (zwolniona z VAT)
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 50 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 50 5 900 PLN
Harmonogram sesji dla programu 27.10.2025 - 02.12.2025
Sesja I 27-28.10.2025
Sesja II 03-04.11.2025
Sesja III 17-18.11.2025
Sesja IV 01-02.12.2025
Rekrutacja otwarta
24.11.2025 - 13.01.2026
Lokalizacja
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 36 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 36 Online active-learning
Liczba godzin
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 43 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 43 64h
Cena (zwolniona z VAT)
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 50 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 50 5 900 PLN
Harmonogram sesji dla programu 24.11.2025 - 13.01.2026
Sesja I 24-25.11.2025
Sesja II 08-09.12.2025
Sesja III 15-16.12.2025
Sesja IV 12-13.01.2025
Rekrutacja otwarta
15.12.2025 - 10.02.2026
Lokalizacja
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 36 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 36 Online active-learning
Liczba godzin
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 43 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 43 64h
Cena (zwolniona z VAT)
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 50 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 50 5 900 PLN
Harmonogram sesji dla programu 15.12.2025 - 10.02.2026
Sesja I 15-16.12.2025
Sesja II 12-13.01.2026
Sesja III 26-27.01.2026
Sesja IV 09-10.02.2026
Warunki udziału
Cena szkolenia
5 900 PLN*
obejmuje udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat IBD Business School
Cena szkolenia z dodatkowym certyfikatem International Education Society
6 300 PLN
w tym koszt certyfikatu International Education Society 400 PLN
Certyfikaty
Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.
* IBD Business School, jako jednostka kształcenia ustawicznego (Zaświadczenie nr 12/K/10 [1], wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), podlega systemowi oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.
Dodatkowe informacje
Szczegółowych informacji na ten temat udziela Dział Programów Otwartych. Zapraszamy do kontaktu 695 330 033, (022) 768 20 22 lub szkoleniaotwarte@ibd.pl.
Wszystkie nasze szkolenia znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych.
Dowiedz się więcej jak skutecznie uzyskać dofinansowanie – przeczytaj artykuł!
Indywidualne podejście dla firm
Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu określenia Państwa oczekiwań oraz przygotowania harmonogramu współpracy, w tym – w razie potrzeby – zorganizowania bezpośredniego spotkania przedstawicieli obu stron.
Szkolenia, oferowane przez IBD Business School w formule otwartej, mogą być realizowane także dla zamkniętych grup na zamówienie firm.
Program
Warning: Undefined variable $selectPlaceholder in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTabList.php on line 40Sesja I: Przywództwo dla rezultatów. Bądź liderem!
Kluczowe cele sesji
Wzmacnianie kompetencji przywódczych – jak buduje się autorytet lidera?
Budowanie w zespole odpowiedzialności za jakość i wyniki pracy.
Jak zarządzać pracownikami o różnym poziomie kompetencji i zaangażowania?
Jak rozwijać swój leadership?
Nabycie umiejętności przekazywania pracownikom rzetelnej i motywującej informacji zwrotnej.
Rozwinięcie kompetencji w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmów menedżerskich.
Program sesji
Jak dobrać styl zarządzania do pracownika
- • Czym jest Przywództwo Sytuacyjne?
- • Elastyczność stylu kierowania – jak ją kształtować i jak trafnie wykorzystywać w działaniu z pracownikami.
- • Dojrzałość pracownika – charakterystyka, diagnoza.
- • Ćwiczenie w diagnozowaniu poziomu dojrzałości pracowników.
- • „Motywacyjny katalog zachowań menedżerskich” – jakie moje działania menedżerskie motywują pracowników o różnym typie dojrzałości zawodowej.
- • Skuteczne narzędzia transferu odpowiedzialności.
Zasady dobrego szefa
- • Zadania menedżera – poziom wizji, misji, wartości, kultury organizacyjnej.
- • Po czym poznać dobrego szefa?
- •
Żelazne zasady menedżerów:
- zasada zbieżności – cele pracownika zbieżne z celami organizacji,
- zasada sprawiedliwości – sprawiedliwość proceduralna, brak „równych
- i równiejszych,
- zasada wszechstronności – ceniony jest potencjał. - • Dobry szef to skuteczny szef – jak to osiągnąć?
- • Zasady, reguły, standardy pracy – menedżerskie kontraktowanie zasad w zespole.
- • Nagrody i kary za trzymanie się/ łamanie reguł: kiedy i jak stosować.
Jak zwiększyć efektywność rozmów menedżerskich
- • Feedback codzienny, bieżący i cykliczny jako silny impuls do rozwoju zawodowego.
- • Udzielanie i otrzymywanie bieżącej informacji zwrotnej.
- • Formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych.
- • Wyrażanie szacunku i uznania.
- • Przebieg rozmowy z pracownikami o różnym poziomie zaangażowania.
Sesja II: Budowanie efektywności zespołu. Przekazuj odpowiedzialność!
Kluczowe cele sesji
Umiejętność jasnego formułowania i skutecznego komunikowania celów i zadań.
Rozwinięcie umiejętności rozróżniania wagi zadań i formułowania priorytetów działania.
Wzmacnianie kompetencji budowania w zespole odpowiedzialności za jakość i wyniki pracy.
Nabycie umiejętności przekazywania pracownikom rzetelnej i motywującej informacji zwrotnej.
Zrozumienie/ doświadczenie mechanizmów komunikacyjnych podczas realizacji zadań przez menedżera i zespół.
Umiejętność elastycznego zarządzania pracownikami o różnym poziomie kompetencji i zaangażowania?
Program sesji
Zarządzanie przez cele
- • Przełamanie stereotypów dotyczących realizowania celów firmy poprzez przegląd własnych przekonań i zderzenie ich z opiniami innych. W zamyśle ma to przygotować uczestników na przyjęcie nowych rozwiązań i standardów pracy.
- • Firma, strategia, zarządzanie – wstęp.
- • Podstawowe elementy ZPC.
- • Definiowanie celów.
- • Zasada SMART – miary i algorytmy dla celów.
- • Planowanie, delegowanie i monitoring realizacji celów – działania korygujące.
- • Kryteria oceny poziomu realizacji celów.
- • Rodzaje celów: indywidualne i wspólne.
- • Cele korporacyjne.
Wyznaczania pracownikom celów, zadań, standardów realizacji
- • Dobrze sformułowany cel.
- • Kaskadowanie celów.
- • Sposoby ustalania celów dla pracowników.
- • Motywacja ukryta w celu.
- • Kryteria rozliczenia z zadań.
- • Sceptycyzm wobec celów.
- • Przekazywanie celów pracownikom – sprawdzenie zrozumienia.
- • „Jednominutowe cele” – praktyczne ćwiczenia w ustalaniu celów w oparciu o poznane zasady.
- • Klarowne definiowanie i formułowanie oczekiwań.
- • Przekazywanie zadań, delegowanie.
- • Obawy przed delegowaniem.
- • Korzyści z delegowania.
- • Co, komu, kiedy i jak delegować.
Kontrolowanie realizacji celów, zadań i standardów
- • Proces kontroli i jego znaczenie.
- • Rodzaje kontroli: prewencyjna, bieżąca i po fakcie.
- • Cechy skutecznego systemu kontroli.
- • Dysfunkcjonalna strona kontroli.
- • Przygotowanie się do informacji zwrotnej – fakty.
- • Koncentracja na efektach pracy a nie na osobowości pracowników.
- • Feedback codzienny, bieżący i cykliczny jako silny impuls do budowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników.
- • Jak informować o błędach w sposób konstruktywny, motywujący (+/-).
- • Pozytywny i negatywny feedback – sztuka mobilizowania pracowników do realizacji standardów, celów i zadań.
- • 5 sposobów reagowania na problemy z dotrzymywaniem realizacją celów, zadań i standardów.
Sesja III. Budowanie motywacji I coaching menedżerski. Buduj zaangażowanie
Kluczowe cele sesji to
Wzmocnienie kompetencji efektywnego budowania zaangażowania u pojedynczych pracowników i w zespołach.
Rozwijanie umiejętności w zakresie zapobiegania i przezwyciężania demotywacji.
Wzmacnianie umiejętności praktycznego stosowania pozafinansowych metod motywowania do pracy.
Nabycie wiedzy, dotyczącej motywujących zachowań w wybranych rolach menedżerskich.
Wzmocnienie świadomości konsekwencji orientacji na zadania i na ludzi w komunikacji i strategii lidera.
Podniesienie świadomości w zakresie istoty i roli coachingu w pracy lidera.
Rozwój umiejętności adekwatnego i praktycznego wykorzystania zasad i narzędzi coachingowych w codziennej pracy.
Rozwój umiejętności stosowania stylu coachingowego w codziennej pracy.
Program sesji
Co motywuje ludzi do pracy?
- • Wprowadzenie do zagadnienia motywacji i demotywacji.
- • Czynniki w środowisku pracy, na które ma wpływ menedżer – wpływające na poziom motywacji pracownika.
- • Czym jest „wyzwanie” i „napięcie motywacyjne” i na czym polega ich motywacyjna rola.
- • Analiza aspektów motywacyjnych i demotywacyjnych.
Katalog motywatorów – praktyczne metody motywowania
- • Mapowanie motywatorów zespołu – autodiagnoza – co mnie i zespół motywuje, co mnie i zespół demotywuje.
- • Tabela kosztu i zysku – analiza pozafinansowych czynników motywujących.
- • „Uderzenie w motywację” – wskazanie zachowań budujących lub osłabiających motywację i zaangażowanie.
- • Analiza czynników obniżających motywację wewnętrzną – moje własne cele a cele narzucone z zewnątrz – jak menedżer może pobudzać motywacje wewnętrzną.
- • Analiza wypowiedzi pracowników i diagnoza ich potencjału motywacyjnego.
- • Jak rozmawiać z pracownikiem, aby stymulować jego napięcie motywacyjne.
Coachingowy styl kierowania jako skuteczne narzędzie motywacji i rozwoju pracownika
- • Identyfikacja różnic pomiędzy stylem coachingowym i stylem zadaniowym – w odbiorze pracownika i w odbiorze menedżera.
- • Pełnienie funkcji coacha-lidera a wzrost jakości i efektywności pracy pracowników.
- • Zastosowanie stylu coachingowego w motywowaniu pracowników.
- • Zastosowanie stylu coachingowego w rozwijaniu samodzielności pracownika.
- • Trudności w rozmowach coachingowych.
- • Pułapki coacha i wymagania wobec menedżera – coacha.
Motywujące narzędzia coachingowe
- • Słuchanie i zadawanie pytań w coachingowym stylu kierowania.
- • Typy pytań i ich wpływ na motywację i zaangażowanie pracownika.
- • „Koło pytań” – zadawanie angażujących i motywujących pytań w praktyce. Ewaluacja skuteczności poszczególnych pytań.
- •
Technika GROW jako schemat rozmowy menedżerskiej z użyciem stylu coachingowego:
- Jak w praktyce stosować model GROW w rozmowie z pracownikiem.
- Model STAR w rozmowie coachingowej.
Sesja IV. Zarządzanie konfliktem I zmianą. Walka czy współpraca – jak rozwiązywać konflikty w zespole I przeprowadzać zespół przez zmianę
Kluczowe cele sesji to
Zdobycie wiedzy o typach konfliktów i metodach ich rozwiązywania.
Nabycie umiejętności stosowania menedżerskich narzędzi rozwiązywania problemów w zespołach pracowniczych.
Nabycie umiejętności stosowania skutecznych technik radzenia sobie z emocjami napięciem własnym i zespołu w sytuacjach konfliktowych i zmian.
Zdobycie umiejętności stosowania konstruktywnych, niemanipulacyjnych taktyk wywierania wpływu.
Dobór skutecznych działań menedżerskich do określonych faz zmian, przez które przechodzi zespół.
Indywidualne reakcje pracowników na zmiany (doświadczenia przejścia przez zmiany charakterystyczne dla pojedynczych ludzi).
Pogłębianie zdolności pokonywania własnych ograniczeń w sytuacji zmian.
Program sesji
Jak powstają konflikty? Zrozumieć przyczyny, by zapobiegać
- • Konflikt jako zadanie menedżera czy konflikt może być wartościowy?
- • Metody identyfikowania konfliktów: konflikt pozorny vs. konflikt rzeczywisty.
- • Koło konfliktów – jak rozpoznać typ konfliktu.
- • Analiza procesu powstawania i przekształcania się konfliktów: czym jest „czapa konfliktowa”.
- • Dynamika procesu powstawania konfliktu i jego etapy – wnioski menedżerskie.
- • Kiedy zapobiegać konfliktom, a kiedy je wzmacniać?
Style rozwiązywania konfliktów
- • Test – autodiagnoza.
- • Style rozwiązywania konfliktów: warunki, cele, konsekwencje.
- • Jak nadawać komunikaty zgodnie z regułą „miękko wobec ludzi, twardo wobec problemu?
- • Jak korygować zachowania osób w konfliktach, nie uderzając w osobę i nie niszcząc relacji?
- • Konstruktywnie i manipulacyjne taktyki wywierania wpływu – diagnoza, wzmacnianie i korekta.
- • Rozpoznawanie manipulacji i radzenie sobie.
Zmiana – jako źródło napięć i konfliktów
- • Rozpoznawanie i klasyfikowanie różnych postaw emocjonalnych wobec zmian.
- • Typy trudnych reakcji i emocji w zmianie – charakterystyka i sposoby radzenia sobie
- • Mapa zaangażowania jako technika diagnozowania stopnia napięcia emocjonalnego i zaangażowania członków zespołu w zmiany.
- • Emocje sprzyjające zmianie – jak je wykorzystać, jak je wywołać.
Zarządzanie emocjami zespołu w zmianie
- • Analiza indywidualnych i organizacyjnych barier blokujących elastyczność w reagowaniu na zmiany.
- • Lider jako bufor emocjonalny – co to oznacza?
- • Rola komunikacji w redukowaniu napięć, konfliktów, oporu wobec zmian.
- • Typy komunikatów w różnych fazach zmiany – katalog i ćwiczenia.
- • Poziom motywacji a efektywność działania w zmianie.
- • Budowanie zaangażowania pracowników w zmianę.
- • Wybrane narzędzia motywowania do zmiany.
- • Praktyczne wskazówki we wprowadzaniu zmian.
Jak pracujemy?
Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem | przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu.
Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Teams.
Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule online (od wielu lat łączymy zajęcia stacjonarne z edukacją zdalną).
Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej.
W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują certyfikaty potwierdzające zdobycie kwalifikacji (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych).
Język szkolenia
Zajęcia są prowadzone w języku polskim. W formule Programy dla Firm – na życzenie firmy zamawiającej – szkolenie może odbywać się w języku angielskim.
Korzyści dla uczestnika
Dzięki udziałowi w programie uczestnicy:
-
Poznają proces i mechanizmy budowania zaufania i autorytetu w zespołach,
-
Wzmocnią skuteczność w budowaniu dobrych relacji w zespole przy jednoczesnej dbałości o realizację celów biznesowych,
-
Pogłębią umiejętność diagnozy motywacji pracownika,
-
Nabędą doświadczenie w wykorzystaniu katalogu motywatorów dostosowanych do indywidualnych pracowników,
-
Pogłębią samoświadomość własnych stylów zarządzania i ról podejmowanych jako przełożony,
-
Wzmocnią umiejętność stosowania narzędzi zabezpieczania trudnych emocji w sytuacjach konfliktowych,
-
Rozwiną umiejętność stosowania konstruktywnych taktyk wywierania wpływu w konfliktach,
-
Rozwiną sprawność w prowadzeniu trudnych rozmów menedżerskich: bieżącego feedbacku, rozmowy okresowej oceniającej i rozwojowej,
-
Rozwiną umiejętność radzenia sobie ze zmianami i prowadzenia zespołów w procesie ciągłych zmian,
-
Pogłębią umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami menedżerskimi.
Program certyfikowany
Certyfikat IBD
Zaświadczenie ministerialne
Grupa docelowa
Jeżeli jesteś osobą z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem, zajmujesz się wspieraniem rozwoju pracowników, posiadasz doświadczenie
w zarządzaniu zespołami,
to szkolenie z przywództwa jest dla ciebie.
Zapraszamy w szczególnosci:
Menedżerów zarządzających zespołami
Dyrektorów działów i departamentów
Kierowników projektów
Właścicieli firm
Liderów zespołów projektowych
Liderów zespołów projektowych
Praktyki, jakie stosujemy
Podczas trwania programu wykorzystane zostaną narzędzia diagnozy kompetencji menedżerskich:
PERSONAL DEVELOPMENT PROGRAM
ICP® – Individual Competence Profile
- Rzetelne i wygodne narzędzie indywidualnej diagnozy kompetencji menedżera.
- Raport Indywidualny dla każdego uczestnika
Na podstawie wyników ICP menedżerowie przygotowują Indywidualny Plan Rozwoju jako wsparcie w dalszym procesie wdrażania kompetencji menedżerskich.
Co to jest ICP?
- ICP® to zaawansowane metodologicznie, autorskie narzędzie typu 360 degree feedback przygotowane przez ekspertów IBD Business School.
- Narzędzie dedykowane do rozwoju menedżerów, umożliwiające im poznanie swoich mocnych i słabych stron w roli, jaką realizują.
- Pozwala na diagnozę kompetencji menedżerskich zebraną w raporty indywidualne i grupowe.
- Dostarcza zobiektywizowanej oceny z kilku źródeł, co wzmacnia jej wiarygodność i eliminuje subiektywizm.
- Jest narzędziem zaawansowanym technologicznie umożliwiającym sprawne zebranie poufnych, anonimowych opinii (feedbacków) dla menedżerów – bez nadmiernego czasowego obciążenia; jest łatwo powtarzalne – pozwala na cykliczne wykorzystanie jako wsparcie w rozwoju menedżera.
Sesja I
- Przywództwo
- Komunikacja
- Zarządzanie zespołem
- Motywowanie i rozwijanie pracowników
- Wywieranie wpływu
Sesja II
- Zarządzanie zespołem
- Komunikacja
- Wywieranie wpływu
- Motywowanie i rozwijanie pracowników
- Przywództwo
Sesja III
- Motywowanie i rozwijanie pracowników
- Komunikacja
- Wywieranie wpływu
- Przywództwo
Sesja IV
- Wywieranie wpływu
- Komunikacja
- Motywowanie i rozwijanie pracowników
- Otwartość na zmiany i zarządzanie zmianami
Metody szkoleniowe – action learning
W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.
- Gry szkoleniowe
- Tematyczne case study
- Filmy instruktażowe
- Role play
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Testy
- Dyskusje moderowane
- Feedback trenerski i feedback partnerski
Słowa kluczowe: szkolenie otwarte, szkolenie certyfikowane, szkolenie dla menedżerów, szkolenie z przywództwa, przywództwo, diagnoza kompetencji, kompetencje menedżerskie, gra szkoleniowa.
Zobacz także:
Certificate in Business Mentoring (CBM) – szkolenie z mentoringu
Sprawdź również
Czytaj nasze najnowsze aktualności
Śledź bieżące wydarzenia, nowe edycje programów i inicjatywy IBD Business School.
Zapoznaj się z innymi ofertami
Sprawdź wszystkie nasze programy szkoleniowe i zobacz, który Ci odpowiada najbardziej.
Poznaj opinie naszych uczestników
Zobacz, co o programie High Performance Leadership mówią menedżerowie, którzy już wzięli w nim udział.