Referencje - Doradztwo i badania
IBD Business School w 2020 roku przeprowadziło łącznie 20 warsztatów z pracownikami i kadrą menedżerską Mitsubishi Electric Europe. Warsztaty były dedykowane zbudowaniu wiedzy z zakresu budowy i roli modelu kompetencyjnego w organizacji. Dodatkowym celem działania było wykreowanie zaangażowania po stronie pracowników pod kątem wdrażanego modelu kompetencyjnego w MEE. Liderem merytorycznym projektu z ramienia IBD Business School był Pan Włodzimierz Buśkiewicz. Miałam okazję pracować z Liderem, który w razie wątpliwości pokazywał rozwiązania, odnosił się do konkretnych przykładów. Dzięki temu miałam poczucie zabezpieczenia procesu, a także możliwości ciągłej konsultacji w razie potrzeby w serdecznej atmosferze. Rekomenduję współpracę z Panem Włodzimierzem Buśkiewiczem, na którym mogłam polegać w całym procesie.
IBD Business School przeprowadził dla Volksvagen Group Polska Sp. z o.o. projekt rozwojowy dla Autoryzowanych Dealerów marki Skoda, w którym wzięli udział przedstawiciele Importera, salonów, pracowników działów sprzedaży i doradców serwisowych. W ramach projektu, który obejmował także szkolenia fakultatywne i coaching, przeprowadzono certyfikację 29 uczestników – sprzedawców i doradców serwisowych – metodą Development Centre. Wykonanie usługi zostało ocenione jako profesjonale pod względem merytorycznym i organizacyjnym.
IBD Business School zrealizowała dla KGHM Polska Miedź SA usługę doradczą w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia warsztatów rozwojowych dla pracowników (…). W trakcie 16 warsztatów dla 96 osób wykorzystano metodologię Develompent Center do diagnozy kompetencji, wykorzystując różnorodne narzędzia testowe. Po warsztatach każdy z uczestników otrzymał indywidualny raport i brał udział w sesji informacji zwrotnych. Usługa została zrealizowana terminowo i z należytą starannością. (wyciąg z potwierdzenia wykonania usługi)
IBD Business School przeprowadził dla Ministerstwa Finansów badanie online „ocena 360 stopni”. W ramach projektu m.in. stworzono drzewo respondentów i rozdystrybuowano drogą mailową linków do ankiet w liczbie 2734 sztuk. Zamawiający dokonał odbioru usługi bez uwag i stwierdza, że usługa została wykonana w terminie, zgodnie z postanowieniami zawartej Umowy. (wyciąg z protokołu odbioru)
IBD Business School zrealizował dla Arcelor MittalShared Service Centre badanie 360 stopni. W badaniu wzięło udział 21 pracowników naszej firmy. Do zadań IBD należało: szkolenie e-learningowe przed procesem oceny, przeprowadzenie oceny 360 stopni, opracowanie raportów indywidualnych i zbiorczych, sesja informacji zwrotnych. IBD Business School zrealizował niniejszy projekt badawczy w sposób rzetelny oraz z należytą starannością.
IBD Business School (d. Instytut Rozwoju Biznesu) przygotował dla naszej firmy system ocen metodą 360 stopni. Pierwszy cykl oceny został przeprowadzony w sposób bardzo sprawny przy pomocy platformy internetowej, umieszczonej na serwerze Instytutu, co zapewniało pełne bezpieczeństwo procesu. Oceną objęto kadrę kierowniczą złożoną z 17 menedżerów, łącznie oceny dostarczyło 226 pracowników firmy. (…) Wprowadzony system ocen w pełni spełniał nasze oczekiwania i wymagania.
Zespół konsultantów z IBD Business School (d. Instytutu Rozwoju Biznesu) przeprowadził 3 sesje Assessment Centre w ramach ewaluacji projektu „Rozwój i wiedza zwiększające sukces Lyreco Polska” dofinansowanego z EFS. Sesje zostały przeprowadzone z najwyższą uwagą i starannością, rzetelną komunikacją oraz profesjonalizmem, które w pełni zasługują na uznanie.
Polecamy IBD Business School (d.Instytut Rozwoju Biznesu) jako godnego zaufania partnera w realizacji usług szkoleniowych oraz optymalizacji zasobów kadrowych w zespołach sprzedażowych. Wyrażamy głębokie przekonanie, że rekrutacja kandydatów na stanowiska handlowe i menedżerskie przy zastosowaniu autorskiej metody pomiaru predyspozycji i kompetencji, opracowanej przez Instytut pozwala na dokonanie optymalnego wyboru, zaoszczędzenie czasu i kosztów.
Mam przyjemność poinformować, iż zarówno w opinii osób oceniających, jak i ocenianych system ocen został przeprowadzony w pełni profesjonalnie, zarówno ze strony technicznej, jak i informacyjnej oraz merytorycznej. Przed rozpoczęciem oceny przeprowadzone zostało szkolenie w celu przekazania informacji o celach i zasadach oceny.