Doradztwo w sprzedaży i marketingu
Doradztwo sprzedażowe i marketingowe obejmuje: strategie sprzedażowe | zarządzanie sprzedażą | strategie cenowe | zarządzanie zespołem sprzedaży | współpraca działów marketingu i sprzedaży | marketing produktowy
Strategia i zarządzanie sprzedażą
Budowanie strategii sprzedaży
Planowanie i budżetowanie sprzedaży
Strategia dystrybucji i dotarcia do rynku (Route-to-Market)
Budowanie i wdrażanie standardów sprzedaży (praktyki i procedury)
Efektywność procesu i działu sprzedaży
Decyzje sprzedażowe w oparciu o dane rynkowe
Metody i narzędzia promocji sprzedaży
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategie cenowe i warunki handlowe
Zarządzanie zespołem sprzedaży
Kompetencje menedżerów i pracowników sprzedaży
Rekrutacja menedżerów i pracowników sprzedaży
Badanie wiedzy produktowej i sprzedażowej sił sprzedaży
Badanie opinii pracowników sprzedaży
Badanie klimatu i kultury organizacyjnej działów sprzedaży
Budowanie systemów motywacyjnych w sprzedaży
Działania rozwojowe dla działów sprzedaży
Działania w zakresie motywacji i zaangażowania sił sprzedaży
Współpraca sprzedaży i marketingu w organizacji
Czym jest Doradztwo w sprzedaży i marketingu
Doradztwo sprzedażowe i marketingowe oraz profesjonalny audyt w IBD Business School są prowadzone przez doświadczonych ekspertów, dotyczą najważniejszych obszarów sprzedażowych i wybranych elementów marketingowych.
Jest znakomitym wsparciem dla kadry zarządzającej zarówno początkujących firm, jak i firm dojrzałych, które zapewnia wnikliwą analizę sytuacji, rekomenduje działania oraz narzędzia na najwyższym poziomie.
Na życzenie klienta do świadczonych usług doradczych dopasowujemy szkolenia z marketingu i sprzedaży, zarówno w formule zamkniętej, jak i otwartej. Działania doradcze, audytowe i szkoleniowe traktujemy w sposób komplementarny i optymalny pod względem kosztowym dla zamawiającego.
Doradztwo sprzedażowe i marketingowe – nasze atuty:
- Wieloletnie doświadczenie ekspertów zdobyte w kraju i za granicą
- Rzetelność i profesjonalizm działania
- Pełny zakres działań: diagnoza sytuacji – analiza – plan wdrożenia – wdrożenie – pomiar efektów
- Szeroki zakres tematyczny
- Transfer najlepszych praktyk z innych branż oraz krajów
- Pełna poufność działania