Wiarygodność finansowa kontrahentów
Wiarygodność finansowa kontrahentów – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych uczestników.
Opis programu
Analiza wiarygodności partnera biznesowego w transakcjach handlowych staje się fundamentem bezpieczeństwa przedsiębiorstw. Ryzyko związane z każdą transakcją, koncentrujące się przede wszystkim na zagrożeniu niedotrzymania postanowień zawartego kontraktu ze strony kontrahenta (np. opóźnienie realizacji płatności, częściowa płatność, a także odmowa płatności) może w praktyce zdestabilizować działalność przedsiębiorstwa. Może uniemożliwić jego rozwój oraz realizację projektów inwestycyjnych, a w skrajnych przypadkach – doprowadzić do upadłości.
Szkolenie „Wiarygodność finansowa kontrahentów” jest w szczególności adresowane do osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie nowych klientów, zawieranie umów handlowych oraz analizę przepływów pieniężnych w przedsiębiorstwie.
Praktyczne podejście
Realne wyzwania i narzędzia gotowe do użycia w pracy.
Rozwój kompetencji lidera
Kluczowe umiejętności przywódcze w praktyce.
Wymiana doświadczeń
Inspirująca nauka od innych liderów.
Elastyczna formuła online
Ucz się wygodnie – gdzie i kiedy chcesz.
Eksperci IBD Business School
Praktycy biznesu z bogatym doświadczeniem.
Pobierz naszą broszurę
Poznaj kompleksowy przegląd oferty, przykładowe wdrożenia, opinie klientów oraz konkretne korzyści, jakie możemy zaoferować Twojej firmie. Zadbaliśmy o to, by każda strona dostarczała wartościowych treści.
Wiarygodność finansowa kontrahentów – to unikatowy program dla doświadczonych i ambitnych uczestników.
Prowadzący
Lider merytoryczny programu
Ten program to nie tylko nauka narzędzi — to transformacja sposobu myślenia. Uczestnicy wychodzą nie tylko z nowymi kompetencjami, ale z zupełnie nowym spojrzeniem na wyzwania, które do tej pory wydawały się nie do przejścia.
dr Krzysztof Świeszczak
Lider merytoryczny programu
Prowadzący moduły
Zaufali nam
Zobacz wideo
Poznaj, jak wygląda rozwój liderów w IBD Business School
Zobacz, jak łączymy praktykę z wiedzą ekspertów i wspieramy uczestników w budowaniu nowoczesnych kompetencji przywódczych.
Terminy
Rekrutacja otwarta
12.12.2024-12.12.2025
Lokalizacja
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 36 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 36 Online active-learning
Liczba godzin
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 43 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 43 16h
Cena (zwolniona z VAT)
Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 50 Warning: Undefined array key "offer" in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTerms.php on line 50 2 000 PLN
Harmonogram sesji dla programu 12.12.2024-12.12.2025
Warning: foreach() argument must be of type array|object, bool given in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/components/popup.php on line 72Warunki udziału
Cena szkolenia
2 000 PLN*
obejmuje udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat IBD Business School
Certyfikaty
Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.
* IBD Business School, jako jednostka kształcenia ustawicznego (Zaświadczenie nr 12/K/10 [1], wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), podlega systemowi oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty.
Dodatkowe informacje
Wszystkie nasze szkolenia znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych.
Dowiedz się więcej jak skutecznie uzyskać dofinansowanie – przeczytaj artykuł!
Indywidualne podejście dla firm
Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu określenia Państwa oczekiwań oraz przygotowania harmonogramu współpracy, w tym – w razie potrzeby – zorganizowania bezpośredniego spotkania przedstawicieli obu stron.
Szkolenia, oferowane przez IBD Business School w formule otwartej, mogą być realizowane także w formie Programy dla firm na zamówienie firmy.
Program
Warning: Undefined variable $selectPlaceholder in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/programTabList.php on line 40Tematyka
Cele szkolenia
Przekonanie uczestników o rosnącym znaczeniu systemu weryfikacji klientów.
Nabycie umiejętności czytania i interpretowania informacji zawartych w sprawozdaniach finansowych.
Poznanie najważniejszych metod i narzędzi oceny wiarygodności kontrahenta.
Zaznajomienie uczestników z różnymi strategiami finansowania w ramach kredytu kupieckiego.
Zaznajomienie uczestników z zakresem oceny wiarygodności kontrahenta.
Tematy
- • Analiza działalności przedsiębiorstw na podstawie sprawozdań finansowych.
- • Systemy weryfikacji klientów.
- • Kredyt kupiecki w kontekście różnych strategii finansowania.
- • Zakres oceny wiarygodności kontrahenta.
- • Zarządzanie przepływami pieniężnymi.
Jak pracujemy?
Poszczególne sesje odbywają się w układzie: 4 godz. zajęć przed południem | przerwa obiadowa | 3 godz. zajęć popołudniu.
Nasi wykładowcy i trenerzy są w pełni przygotowani do prowadzenia szkoleń w formule online (od wielu lat łączymy zajęcia stacjonarne z edukacją zdalną).
Sesje realizujemy przy wykorzystaniu platformy Teams.
Materiały szkoleniowe, case studies oraz ćwiczenia udostępniamy do pobrania na platformie e-learningowej.
W odniesieniu do programów certyfikowanych nasi absolwenci otrzymują certyfikaty potwierdzające zdobycie kwalifikacji (dotyczy to również certyfikatów międzynarodowych).
Język szkolenia
Zajęcia są prowadzone w języku polskim. W formule Programy dla Firm – na życzenie firmy zamawiającej – szkolenie może odbywać się w języku angielskim.
Korzyści dla organizacji
-
Optymalizacja procesów zawierania umów i kontraktowania partnerów biznesowych.
-
Utrzymywanie stabilnego poziomu bezpieczeństwa w zakresie występującego ryzyka transakcyjnego.
-
Planowanie przepływów pieniężnych w oparciu o dotychczasowe doświadczenia przedsiębiorstw.
Korzyści dla uczestnika
-
Zwiększenie świadomości finansowej uczestników szkolenia, zapoznanie ich z terminologią finansową oraz jej utrwalenie poprzez ćwiczenia.
-
Zrozumienie informacji finansowych i sposobów ich wykorzystania.
-
Zrozumienie wpływu podejmowanych decyzji na sprawność działania przedsiębiorstwa.
-
Nabycie umiejętności analizy rzeczywistej sytuacji finansowej przedsiębiorstwa i ryzyka związanego z jego funkcjonowaniem.
-
Większa świadomość znaczenia przepływów pieniężnych w przedsiębiorstwie.
-
Nabycie umiejętności efektywnej komunikacji z osobami z działów produkcji i sprzedaży.
Grupa docelowa
Zapraszamy w szczególnosci
Kierownicy projektów
Menedżerowie
Właściciele firm
Dyrektorzy ds. personalnych
Dyrektorzy ds. marketingu
Dyrektorzy ds. sprzedaży
Praktyki, jakie stosujemy
W szkoleniach i warsztatach on-line wykorzystujemy powszechnie dostępne platformy internetowe.
Wykład, dyskusja, ćwiczenia, studia przypadku
Zobacz także:
Akademia Finansów dla Menedżerów
Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych
Sprawdź również
Czytaj nasze najnowsze aktualności
Śledź bieżące wydarzenia, nowe edycje programów i inicjatywy IBD Business School.
Zapoznaj się z innymi ofertami
Sprawdź wszystkie nasze programy szkoleniowe i zobacz, który Ci odpowiada najbardziej.
Poznaj opinie naszych uczestników
Zobacz, co o programie High Performance Leadership mówią menedżerowie, którzy już wzięli w nim udział.