Strategia rozwoju biznesu (Go-to-Market Strategy)

W ujęciu ogólnym droga do rynku (Route-to Market – RTM) jest sposobem, w jaki firma zapewnia dostępność właściwych produktów lub usług we właściwym punkcie sprzedaży w odpowiednim czasie. RTM to swoisty „rurociąg”, dzięki któremu firma zapewnia przepływ towarów w jednym kierunku (od dostawcy do klienta/ konsumenta), a także przepływ pieniędzy uzyskanych ze sprzedaży tych produktów lub usług w kierunku przeciwnym (tj. od klienta/ konsumenta do dostawcy).

Więcej: Strategia dystrybucji i dotarcia do rynku (Route-to-Market)

 

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /usr/home/cftn/domains/ibd.beta.crafton.pl/public_html/wp-content/themes/ibd/includes/sections/redHeaderWithText.php on line 47

Kontakt

Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu określenia Państwa oczekiwań oraz przygotowania harmonogramu współpracy, w tym – w razie potrzeby – zorganizowania bezpośredniego spotkania przedstawicieli obu stron.

Wypełnij formularz